Saturday, September 5, 2009

ღ haPpy dAy ღ

assaLamuaLaikum~
weeeeeeeeeee...jom kiter menGupdatE bLoG~
hahahahhaa...beShnye hari ni berbuka nGn courSemaTe~
thankS NADIA sebaB aJak kitOranG berbuka saMe2~
hahahhaa..kecOh and hapPeninG toL hari ni~
cam senGaL jerk koranG suMer...wakakakakka~
tapi xPe...beshhhhh ouhh..wahahahahaa..
nak berbuka kat beLakanG jer..beLakanG koLej Laki~
time tu ujan Lebat giLer Lak..daH La xbawak payunG~
ader Lak seLiper membEr putuS tenGaH jaLan~
hahahhaa...seLiper saPe ntaH die pinJam~
adoii Laa....tiMe2 ujaN camtu La seLipEr tu nak putuS~
wuwuwuwwuwuw..besh besh beshhh...
berbuKa beramai2 kat ENANG SARI..
tibe2 aku aSe cam beSh Lak bukaa kat saNe..
mayBe sebab berbuka beramai2 kOt????
thankS aGain to NADIA n ollz the OM gurLz~ ^_^


* Ni meNu berbUka puaSa ku [naSik gorenG ayAm] *

* ni pLak meNu penCuci muLut [kat saMy VaLLey] *

* haha..kawan2 yanG senGaL teramat!! *

* cuBe carik saPe yg peGanG seLiper, tu La bdk seLiper yG putus tu *

* kembaLi ke jaLan yanG benar [time baLek] *

* hahah..kesenGaLan terserLah!! *

* haha..ini suMer adaLah bdk2 senGaL *

* FOREVER FRIENDS *

10 comments:

azuan said...

owh3..
sedap desert tue...

ღ miSz_aLya ღ said...

hahaha..mstila sedap~
:P

minTanG_teLip2 said...

wAh cOnoK nYep . . . besh2 Ade kwn2 Yg giLewr2

zan-xray said...

kreatif nya hias timun hehe..
uik minta sambal sos tu sampai 2 piring ke.. sos ke apa tu mcm sedapnya

Paan said...

Sabar perutku, sabar...lagi 7 jam je...wuwuwuwu...

abang besi said...

cedapnye eskrem tuh!

SaRaH NoRDiN said...

wow wow cekci nyer alyaaaaaaaaaaaaa O_O x dpt ke msg titew T_T

nmz_7890 said...

pergh
SAJE BG AKU JELES NIH TGK GMBAR NI KANNNNN
HAHAHA
enjoy la..huhu
rindu koranggggg

ღ miSz_aLya ღ said...

hahaha..ngee mun~!!
xterniat punnnnn...
huwaaaaa...ngee..mish u tus~!!

liny honey said...

wuuuu..dugaan 2.sbr2. :D