Monday, August 31, 2009

ღ AWARD dan TAG ღ

assaLamuaLaikum n saLam seJahteRa kwn2.. ^_^~
hehe..aku kebOsanan di hari MERDEKA ni~
sO aku dGn xsenGaja teLah gataL tgn~
[erk..betoL ke ayat aku nieeeh?? ]
hahaha..dan seteruSnya teLah membuat AWARD n TAG~
so kepaDa foLLOwerS ku sekaLian..
suDi2 kan Laaa jaRi anDa untuk menGambiL AWARD n TAG ini~
aku tau xLawa pOn AWARD n TAG yg aku wat niehh~
hahahaha..pestimE seyhh..sbb aku kebOsanan~
so..sesaPe yanG teraSe nak amEk, siLe2 Lah yer..~
terutama untuk my LoveLy pwenS..aLL GBS guys~
ATIE, ADAM, SARAH dan CACING..
terpuLang keyh kaLo koranG nak amEk ke x~
aku xkeSah..tu bnd sajE2 je kan...
aku iGt AWARD n TAG ni penaH jadik iSu kat bLog aDam~
hahahhaahhahaa..hmm..okee tu je nak tuLis entry kaLi ni~
daaaaaa....enDs~ ^_^

5 comments:

POSH76 said...

sis amek award yer sbb dah follow..nice award hehe

TQ

ღ miSz_aLya ღ said...

ehehe..yerp2~
amek laa..
thx gak coz sudi follow~
:)

fathiahRAIHANA said...

ana amek yeah ini award:)

riDiCulOuS said...

alya my kekasih pujaan kalbu...aku nak amik award ni cantik..tapi kan alya leh tak ko tlong aku explain...pas amik aku nak kene wat ape?
sori ek..aku tak paham arhhhh (?_?)
tapi aku memang nak amik.... T_T

.::EYMMA::. said...

Thank you so much alya...
cute award (^_^)