Monday, July 20, 2009

ღ fwenS pOreber ღ


hoh0..nie pix kwn2 aku yanG aGak rapat kaLo kat kC~
huehuehue..duLu genG ni name GBS~
tapi skanG dah dibubarkan..tapi ktrG tetap stiLL kwn~
ntahla..aku senanG kwn ngn dorG neh~
panGai giLer2..apy go lucky..ske ketawa~
sukeeeeeeeeeeeeeee n syggggggggg ngn dorG!!
even kaLo ade masalah msti dorG same2 invoLve~
hee..terharu sGt.......
ღ atie ღ
atie..aku syG die sGt2..penah skaLi aku wat die mrh~
aku akan iGt bnd tu smpai biLe2..
time tu part2..aku nGn atie ade krisis cikit~
puas aku pujuk2 atie...tp naseb baik die maafkan aku~
hee...atie, alya xkan Lupe bnd tu smpai biLe2~
n thx eh sbb baGi peLuanG maafkan aLya..
mowah mowah mowah m0wahh!!
aku apy sGt sbb dah dpt jmpe atie..haha!!
syG atie sesGt!! hee..
ღ aDam ღ
hoho..adam, pestime aku kenaL mmg La kat kC~
pastu jmpe die same nGan aku jmpe atie~
mase jmpe tu mmG xbnyk sgt aku ckp ngn die neh~
haha..iGt Lagi mase tu ujan..die basah kuy0p~
sape sOh naik mot0..huehuehue..dan2 lakS time tu ujan~
hee..ADAM..haha mybe aku sorG je kot yg pgiL die adam?
yeke?? ntah la sbb aku tgk kwn2 yanG Len pgiL die beskal~
kui3..wlaupOn GBS dah dibubarkan..ko tetap presidenG!! ngee..
ღ saraH ღ
hee sarah, haha..atie kate aku nGn saraH panGai same~
HATI TISU...wahahhahahaha..ampes je atie~
sarah..dulu xrapat sGt, ntah cmne skG neh rapat~
kui3..sarah, alya akan iGt sore saraH mase kat skype~
hehe..garau..mowah mowah mowahh sarah gakS~
kaLo umah dekat kat arau tu jGn La salO je nak balek~
kui3...mowah!!! syG saraH gakS~
ღ aDi ღ
hehe..aDi, duLu aku saLo keLiru die nGn sape ntah~
bnyk kaLi baru aku cam..haha sorry adi~
hurm..aDi kaLo kat kC ske "away2"..
adi pOn ade kaLa ske dGar masaLah aku~
huehuehue..maceh aDi..n thx 4 ur pix..
tapi kaLo boLeh aku nak laGi..hahahah!
ღ zaNa ღ
hee..zana, mule2 kenaL sombonG giLer~
mase tu aku nak mntk YM pOn kedekOt giLer~
haha..sengaL jerk..zana ni orGnye sweet w0o~
cam xcaye je tu orGnye..wahahahahaha!!
ayt kat kC nak gempak..padahaL ayu je die neh~
hehehe..zana ko trtua daLam GBS wess~
pape pOn ktrG xkesah..hehehe~
mowah mowah mowahhhhh zana!!
p/s : sebenarnye GBS ade 7 orG semuanya..
aLya, atiE, aDam, saRah, aDi, zaNa nGn dyRa~
tp pix dyra aku xde..xdpt La nak letak kat sini~
huhu..wendu n sygggggggg korG sumer!!
thx 4 beinG my fwens..
aDi, saRah ngn zana..nnti insyaALLAH ade rezeki kite jmpe~
syggggggggggggg sesGt kat korG!!
friendship forever keyh~
enDs.. ^_^

4 comments:

SaRaH NoRDiN said...

woiiiiiiiiii..apsal sarah kene laks T_T
sob sob..da umah dekat balek aje la wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..

sarah mane de hati tisu T_T
wakakakkaka
siap ah alya nnt sarah bahan alya lik..

[eMo] said...

sarah ati tius je..wakaka

riDiCulOuS said...

ko puji aku ke tu??
awwwwwww malunye i..awww awww..
jom kapelllllll
wakakakkakakakakakak =))

shazrul hakim said...

atie lau dah ngamok..mmg selamatlah...angin dia pasang..habis2.....larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk