Monday, May 17, 2010

ღ hEartbrokEn ღ


CINTA..adakah aku tak layak untuk bercinta?
mungkin belum tiba masanya..
tapi hati aku meronta-ronta..
aku juga inginkan kebahagiaan..
mengapa aku pilih kau?
kerana kau ada semua ciri-ciri itu..
aku suka melihat kau..
aku suka cara kau..
aku suka segalanya tentang kau..

LUAHAN PERASAAN?
ya, benda ni amat sukar untuk aku lakukan..
sukar sehingga aku takut untuk meluahkan..
sukar sehingga ada yang tampil untuk menjadi volunteer..
volunteer untuk menjadi orang tengah..
aku menunggu dan terus menunggu..
akhirnya aku kuatkan semangat untuk luahkan sendiri..
ya, aku berjaya..berjaya meluahkan perasaanku kpd kau..
dan aku berasa cemas, apakah jawapan kau yang seterusnya..

tidak lama selepas aku luahkan perasaan itu..
kau membalas mesej di inbox ku..
dan aku terpana kerana perasaan kau dan aku tidak sama..
aku menganggap kau lebih dari itu..
tetapi kau menganggap aku sebaliknya..
bercucuran air mataku..menahan kesedihan..
adakah aku mmg tidak layak untuk bercinta..
semoga akan ada yang lebih baik menanti dirimu..
Im sorry, I Love You..

2 comments:

Anonymous said...

perasannya... ukur baju pada badan sendiri..its more better...

ღ Alya McFlurry ღ said...

ape yg aku perasan?
haih..